Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov
Količina:

0


Znesek:

0,00

STOJEČE DELO V PISARNI

NAJNOVEJŠI TREND ZA DOBRO POČUTJE V PISARNI: STOJEČE DELO V PISARNI. PA SE TO OBNESE?

 
Ali ste kdaj pomislili, da bi v vaši pisarni poleg sedečega dela uvedli tudi stoječe delo? Se sprašujete, zakaj? Dejstvo je, da se aktivno prebivalstvo danes premalo giblje. Središče pisarne je postal računalnik. Raziskave kažejo, da 1 od 3 Evropejcev in Evropejk, ki delajo v pisarni, že trpi za telesnimi poškodbami in boleznimi zaradi sedečega dela za računalnikom. Preverite, zakaj je stoječe delo eden od najnovejših trendov za dobro počutje v pisarni.

STOJEČE DELO PRISPEVA K DOBREMU POČUTJU.
Ni dovolj, da v službi le delate bolje. V pisarni naj bi se tudi počutili bolje. V angleščini temu pravijo “wellbeing at work” (ali “wellbeing office”) kar pomeni, da je dobra pisarna za delo tista, v kateri se počutite dobro. Pri tem ste osredotočeni na majhne rešitve v pisarni (kot so ergonomija, urejenost, uporaba ekoloških materialov in prilagojenost delovnega mesta posamezniku). Prehrana in skrb za rekreacijo sta prepuščena zaposlenim, saj jim že same rešitve za dobro počutje v pisarni omogočajo pogoje v katerih se več gibljejo in jim je bolj udobneje, so kreativnejši in produktivnejši. Najnovejši trend in rešitev, ki občutno prispeva k dobremu počutju v pisarni je stoječe delo. Spodbujajte ga tudi v vaši pisarni.



STOJEČE DELO JE ERGONOMSKO.
Za zdravje človeka je gibanje ključnega pomena. Danes je vedno več sedečega dela, najbolj kritično pa je neprekinjeno sedeče delo. To pomeni, da si med sedečim delom ne vzamete dovolj premora, da bi si razgibali okostje, sklepe in mišice, s čimer bi pospešili cirkulacijo. Pretirano sedenje namreč zvišuje povečano tveganje za zgodnjo smrt, visok pritisk, debelost, srčne bolezni, raka in diabetes. 4 kritična mesta telesa, ki najbolj trpijo pri sedenju, so križ, zapestje, vrat in glava. Stoječe delo je ergonomsko, kar pomeni, da spodbuja naravno držo telesa pri delu. Ergonomija je nauk o človeškem telesu, ki raziskuje specifike in sposobnosti človeškega organizma z namenom odkritja najbolj naravne drže človeka pri delu (Brejc, 2014, str. 215). Gibanje v vaši pisarni zatorej spodbudite s stoječim delom.

STOJEČE DELO JE PRODUKTIVNO.
V raziskavi GWI (Global Wellbeing Index) so ugotovili, da je je pri 60 % zaposlenih produktivnost zmanjšala za 32 % zaradi pretiranega sedečega dela in so posledično koristili vsaj 2 tedna bolniškega dopusta, kar Evropo stane vsaj 73 milijard evrov letno. Rezultati študije, predstavljene na Global Wellness Summit, pa kažejo, da bodo podjetja, ki namenjajo posebno pozornost dobremu počutju delavcev v pisarni, v naslednjih 10 letih vsaj 2- do 3-krat produktivnejša kot druga podjetja. Pri stoječem delu se boste lažje osredotočali. Zato je najbolj priporočljivo, da stoječe delo kombinirate s sedečim. Še vedno dvomite, kako močan vpliv ima stoječe delo na produktivnost?



SE STOJEČE DELO OBNESE?
O tem, da se stoječe delo obnese ni več dvoma. 90 % Skandinavcev že ima dostop do pisarniških rešitev za stoječe delo. Dober zgled so podjetji Google in Microsoft ter banka Saxo. Večina zaposlenih se stoječega dela navadi že po dveh tednih in želi z njim nadaljevati.

Stoječe delo je izredno priljubljeno tudi v Silicijevi dolini, kjer razvijejo večino trendov. Vendar pa stoječe delo pa ni nekaj popolnoma novega. Winston Churchill, Leonardo da Vinci, Benjamin Franklin in Ernest Hemingway so vsi slavni predstavniki stoječega dela. Zato dvoma o stoječem delu ni.

Oglejte si video in preprosto rešitev podjetja Fellowes za stoječe delo v pisarni, s katero boste spodbudili dobro počutje, ergonomičnost in produktivnost. Več tukaj.

Želim vam uspešno stoječe delo!